Regulamin korzystania z usług Multilingo.pl Kursy dla dzieci i młodzieży
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Multilingo Dorota Adamczyk z siedzibą przy Żwirki 40, 29–100 Włoszczowa NIP 6562084583, REGON
260321010 zwana dalej „Szkołą” zawiera z Uczestnikami kursów Umowy o realizację nauki języka obcego (zwanej dalej „Umowa”).
2. Szkoła doprecyzowuje postanowienia Umowy w niniejszym Regulaminie, który jest integralną częścią każdej Umowy.
3. Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w zajęciach językowych prowadzonych przez tę szkołę.
260321010 zwana dalej „Szkołą” zawiera z Uczestnikami kursów Umowy o realizację nauki języka obcego (zwanej dalej „Umowa”).
2. Szkoła doprecyzowuje postanowienia Umowy w niniejszym Regulaminie, który jest integralną częścią każdej Umowy.
3. Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w zajęciach językowych prowadzonych przez tę szkołę.
§2 ORGANIZACJA ZAJĘĆ
1. Szkoła organizuje kursy indywidualne oraz grupowe w siedzibie Szkoły lub w filiach, z dojazdem do klienta lub on–line.
2. Zajęcia na kursach prowadzone są według ustalonego przez Szkołę harmonogramu; obejmują ilość zajęć i termin realizacji zgodny z zamieszczonymi na stronie multilingo.pl pakietami.
3. Przed rozpoczęciem kursu Uczestnik kursu jest zobowiązany do rozwiązania testu poziomującego i/lub wzięcia udziału w rozmowie poziomującej.
4. Informacja o rozpoczęciu kursu jest przekazywana Uczestnikom za pomocą komunikacji telefonicznej za pośrednictwem numerów kontaktowych lub na adres poczty elektronicznej wskazany przez Uczestnika kursu podczas zawierania Umowy. W razie wskazania nieprawidłowych danych kontaktowych podczas zawierania Umowy, Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za nieobecność Uczestnika na pierwszej i każdej kolejnej lekcji w kursie.
5. W święta i dni ustawowo wolne od pracy zajęcia nie odbywają się.
6. Uczestnik ma obowiązek terminowego regulowania zobowiązań wobec Szkoły. Jeśli Uczestnik nie będzie
regulował płatności, Szkoła może zablokować Uczestnikowi kursu dostęp do uczestnictwa w zajęciach, platformy e–learningowej i innych narzędzi.
7. W kwestiach organizacyjnych należy kontaktować się ze Szkołą pod numerem 669614114 lub adresem e–mail: biuro@multilingo.pl lub info@multilingo.pl
2. Zajęcia na kursach prowadzone są według ustalonego przez Szkołę harmonogramu; obejmują ilość zajęć i termin realizacji zgodny z zamieszczonymi na stronie multilingo.pl pakietami.
3. Przed rozpoczęciem kursu Uczestnik kursu jest zobowiązany do rozwiązania testu poziomującego i/lub wzięcia udziału w rozmowie poziomującej.
4. Informacja o rozpoczęciu kursu jest przekazywana Uczestnikom za pomocą komunikacji telefonicznej za pośrednictwem numerów kontaktowych lub na adres poczty elektronicznej wskazany przez Uczestnika kursu podczas zawierania Umowy. W razie wskazania nieprawidłowych danych kontaktowych podczas zawierania Umowy, Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za nieobecność Uczestnika na pierwszej i każdej kolejnej lekcji w kursie.
5. W święta i dni ustawowo wolne od pracy zajęcia nie odbywają się.
6. Uczestnik ma obowiązek terminowego regulowania zobowiązań wobec Szkoły. Jeśli Uczestnik nie będzie
regulował płatności, Szkoła może zablokować Uczestnikowi kursu dostęp do uczestnictwa w zajęciach, platformy e–learningowej i innych narzędzi.
7. W kwestiach organizacyjnych należy kontaktować się ze Szkołą pod numerem 669614114 lub adresem e–mail: biuro@multilingo.pl lub info@multilingo.pl
§3 KURS GRUPOWY
1. Grupy w zależności od pakietu dostępnego na stronie multilingo.pl liczą nie mniej niż 3 osoby i nie więcej niż 13.
2. W przypadku zmniejszenia się liczby osób w grupie poniżej minimalnej ilości osób w danym kursie Szkoła ma prawo połączyć grupę z inną grupą o zbliżonym poziomie językowym lub w przypadku braku takiej możliwości, zaproponować zmianę warunków umowy, na przykład zaproponować kontynuację nauki w ramach kursu w grupach kameralnych, indywidualnych lub zmianę trybu zajęć.
2. W przypadku zmniejszenia się liczby osób w grupie poniżej minimalnej ilości osób w danym kursie Szkoła ma prawo połączyć grupę z inną grupą o zbliżonym poziomie językowym lub w przypadku braku takiej możliwości, zaproponować zmianę warunków umowy, na przykład zaproponować kontynuację nauki w ramach kursu w grupach kameralnych, indywidualnych lub zmianę trybu zajęć.
§4 CENA KURSU
1. Cena kursu dostępna jest w aktualnym cenniku, zamieszczonym na stronie internetowej multilingo.pl oraz dostępnym w biurze Szkoły.
2. Cena kursu obejmuje: zajęcia z Trenerem, e–podręcznik do nauki, materiały dodatkowe wykorzystywane w czasie zajęć, test poziomujący, opiekę metodyczną, certyfikat ukończenia kursu, korzystanie z platformy e–learningowej, udział w sesjach dodatkowych, wydarzeniach i webinariach organizowanych przez Szkołę.
3. Warunkiem przystąpienia do realizacji kursu oraz rozpoczęcia procedury rekrutacji przez Szkołę jest wniesienie przez Uczestnika Kursu opłaty wpisowej (zadatku) w wysokości 1 raty za kurs. W sytuacji gdyby z winy Szkoły zajęcia nie mogły być z jakiegoś powodu zrealizowane a tym samym kurs miałby się nie rozpocząć, Szkoła zwraca Uczestnikowi pełną kwotę opłaty wpisowej jaką dokonał.
4. W przypadku nieterminowej zapłaty za kurs Szkoła będzie naliczać odsetki ustawowe.
5. Nieobecność losowa na zajęciach grupowych nie stanowi podstawy do zmniejszenia czy umorzenia opłaty za kurs.
6. Opłatę za naukę należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Szkoły w terminach ustalonych w umowie. Dopuszczalny jest zarówno system płatności ratalnej lub opłata jednorazowa.
7. Rabaty przyznawane są dla grup zorganizowanych i rodzeństw – 10% oraz w przypadku kursantów – absolwentów deklarujących chęć uczestnictwa w wyznaczonym przez Szkołę terminie.
2. Cena kursu obejmuje: zajęcia z Trenerem, e–podręcznik do nauki, materiały dodatkowe wykorzystywane w czasie zajęć, test poziomujący, opiekę metodyczną, certyfikat ukończenia kursu, korzystanie z platformy e–learningowej, udział w sesjach dodatkowych, wydarzeniach i webinariach organizowanych przez Szkołę.
3. Warunkiem przystąpienia do realizacji kursu oraz rozpoczęcia procedury rekrutacji przez Szkołę jest wniesienie przez Uczestnika Kursu opłaty wpisowej (zadatku) w wysokości 1 raty za kurs. W sytuacji gdyby z winy Szkoły zajęcia nie mogły być z jakiegoś powodu zrealizowane a tym samym kurs miałby się nie rozpocząć, Szkoła zwraca Uczestnikowi pełną kwotę opłaty wpisowej jaką dokonał.
4. W przypadku nieterminowej zapłaty za kurs Szkoła będzie naliczać odsetki ustawowe.
5. Nieobecność losowa na zajęciach grupowych nie stanowi podstawy do zmniejszenia czy umorzenia opłaty za kurs.
6. Opłatę za naukę należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Szkoły w terminach ustalonych w umowie. Dopuszczalny jest zarówno system płatności ratalnej lub opłata jednorazowa.
7. Rabaty przyznawane są dla grup zorganizowanych i rodzeństw – 10% oraz w przypadku kursantów – absolwentów deklarujących chęć uczestnictwa w wyznaczonym przez Szkołę terminie.
§5 LEKTORZY
1. Zajęcia na kursach organizowanych przez Szkołę prowadzą wyszkoleni w danej metodzie Trenerzy Językowi, posiadający kwalifikacje do nauczania języków obcych.
2. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany Trenera prowadzącego zajęcia z daną grupą w trakcie trwania kursu z przyczyn techniczno–organizacyjnych lub innych powodów niezależnych od Szkoły.
3. Zajęcia dydaktyczne oraz praca Trenerów podlega stałemu nadzorowi metodycznemu.
2. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany Trenera prowadzącego zajęcia z daną grupą w trakcie trwania kursu z przyczyn techniczno–organizacyjnych lub innych powodów niezależnych od Szkoły.
3. Zajęcia dydaktyczne oraz praca Trenerów podlega stałemu nadzorowi metodycznemu.
§6 ODWOŁYWANIE ZAJĘĆ
1. Szkoła zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. choroba Trenera. W tym przypadku żadne zajęcia nie przepadają, ale są przekładane na inny termin lub przesuwa się termin realizacji kursu.
2. W przypadku dłuższej absencji Uczestnika (choroba, wypadek, zabiegi, sanatorium lub inne zdarzenia) i nieuczestniczenia w 6 lub więcej zajęciach z rzędu w kursie grupowym, Szkoła nie pobierze opłaty za ten okres lub w przypadku dokonanej już opłaty, potraktuje jako nadpłatę i zwróci uczestnikowi kwotę za niewykorzystane zajęcia w ww. okresie na podstawie indywidualnego rozliczenia.
3. W przypadku kursu indywidualnego uczestnik ma prawo przełożyć zajęcia na inny termin (maksymalnie 4 zajęcia) z Trenerem Językowym, bez konieczności ponoszenia dodatkowej opłaty za lekcję pod warunkiem, że Uczestnik zgłosi nieobecność nie później niż 24 godziny przed zajęciami i ustali nowy termin z Trenem (za pomocą korespondencji sms lub e–mail). W przypadku niezgłoszenia lub niedotrzymania terminu zgłoszenia niemożności uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez Szkołę, zajęcia te przepadają i nie są przekładane.
4. W przypadku zgłoszenia nieobecności na dodatkowych zajęciach później niż 24 godziny przed tymi zajęciami, opłata nie jest zwracana.
5. W przypadku kursu online, Uczestnik kursu zobowiązany jest do zorganizowania odpowiednio silnego łącza internetowego celem realizacji Umowy. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za złą jakość łącza internetowego po stronie Uczestnika kursu.
2. W przypadku dłuższej absencji Uczestnika (choroba, wypadek, zabiegi, sanatorium lub inne zdarzenia) i nieuczestniczenia w 6 lub więcej zajęciach z rzędu w kursie grupowym, Szkoła nie pobierze opłaty za ten okres lub w przypadku dokonanej już opłaty, potraktuje jako nadpłatę i zwróci uczestnikowi kwotę za niewykorzystane zajęcia w ww. okresie na podstawie indywidualnego rozliczenia.
3. W przypadku kursu indywidualnego uczestnik ma prawo przełożyć zajęcia na inny termin (maksymalnie 4 zajęcia) z Trenerem Językowym, bez konieczności ponoszenia dodatkowej opłaty za lekcję pod warunkiem, że Uczestnik zgłosi nieobecność nie później niż 24 godziny przed zajęciami i ustali nowy termin z Trenem (za pomocą korespondencji sms lub e–mail). W przypadku niezgłoszenia lub niedotrzymania terminu zgłoszenia niemożności uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez Szkołę, zajęcia te przepadają i nie są przekładane.
4. W przypadku zgłoszenia nieobecności na dodatkowych zajęciach później niż 24 godziny przed tymi zajęciami, opłata nie jest zwracana.
5. W przypadku kursu online, Uczestnik kursu zobowiązany jest do zorganizowania odpowiednio silnego łącza internetowego celem realizacji Umowy. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za złą jakość łącza internetowego po stronie Uczestnika kursu.
§7 WYPOWIEDZENIE UMOWY
1. Umowa może zostać rozwiązana przez Uczestnika za 1–miesięcznym wypowiedzeniem złożonym Szkole na piśmie, ze skutkiem na koniec następnego miesiąca kalendarzowego.
2. Po zakończeniu okresu wypowiedzenia, Uczestnik rozliczany jest indywidualnie przez Szkołę na podstawie etapu na jakim jest grupa oraz iloczynu zajęć zrealizowanych w ramach kursu.
3. W przypadku nadpłaty, niewykorzystane środki zostaną zwrócone Uczestnikowi. W przypadku różnicy w płatnościach uczestnika wobec zrealizowanej części kursu, Uczestnik zobowiązany jest do uregulowania wyliczonej stawki oraz dokonania opłaty za dostęp do podręcznika i platformy w wysokości 199 zł.
2. Po zakończeniu okresu wypowiedzenia, Uczestnik rozliczany jest indywidualnie przez Szkołę na podstawie etapu na jakim jest grupa oraz iloczynu zajęć zrealizowanych w ramach kursu.
3. W przypadku nadpłaty, niewykorzystane środki zostaną zwrócone Uczestnikowi. W przypadku różnicy w płatnościach uczestnika wobec zrealizowanej części kursu, Uczestnik zobowiązany jest do uregulowania wyliczonej stawki oraz dokonania opłaty za dostęp do podręcznika i platformy w wysokości 199 zł.
§8 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu wykonywania Umowy, Uczestnik kursu zgłasza na piśmie w siedzibie Szkoły (§ 1 ust. 1 Regulaminu) lub korespondencyjnie na adres e–mail: biuro@multilingo.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
3. Reklamacje rozpatrywane będą przez Szkołę w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od daty ich otrzymania.
4. Uczestnik kursu zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji listem poleconym na adres podany w reklamacji lub na wskazany przez siebie adres e–mail.
5. Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
3. Reklamacje rozpatrywane będą przez Szkołę w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od daty ich otrzymania.
4. Uczestnik kursu zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji listem poleconym na adres podany w reklamacji lub na wskazany przez siebie adres e–mail.
5. Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
§9 OTRZYMANIE CERTYFIKATU
1. Kursant otrzymuje certyfikat ukończenia kursu, jeśli jego frekwencja na zajęciach w trakcie kursu wynosi min. 75%.
2. Certyfikaty wydawane są do 30 dni od daty ukończenia kursu.
3. Certyfikat jest wystawiany w formie elektronicznej lub papierowej i jest wręczany lub przesyłany na wskazany adres korespondencyjny lub e–mail Uczestnika kursu.
2. Certyfikaty wydawane są do 30 dni od daty ukończenia kursu.
3. Certyfikat jest wystawiany w formie elektronicznej lub papierowej i jest wręczany lub przesyłany na wskazany adres korespondencyjny lub e–mail Uczestnika kursu.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowa i Regulamin są jedynymi dokumentami określającymi zasady realizacji nauki języka obcego. Informacje o zasadach nauki i realizacji Umowy zawarte w jakichkolwiek innych materiałach, w szczególności w materiałach promocyjnych i reklamowych, mają jedynie charakter pomocniczy.
2. Szkoła zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Uczestnik Kursu zostanie poinformowany o każdej zmianie Regulaminu i otrzyma zmieniony Regulamin. Jednakże zmieniony Regulamin obowiązuje Uczestnika od dnia jego podpisania.
2. Szkoła zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Uczestnik Kursu zostanie poinformowany o każdej zmianie Regulaminu i otrzyma zmieniony Regulamin. Jednakże zmieniony Regulamin obowiązuje Uczestnika od dnia jego podpisania.